Modernizace modelu Boxer se stejně jako u ostatních vozů užitkové řady zaměřila zejména na elektrifikaci pohonů. Nový E-Boxer proto nabízí výjimečný elektrický výkon a zároveň si zachovává vlastnosti, díky kterým si na evropském trhu zajistil úspěch. Umístění baterie do podvozku vozidla zachovává objem nákladového prostoru, který může dosáhnout až 17 m3, užitečné zatížení až 1 500 kg. Díky tomuto uspořádání je nový E-Boxer velmi vhodný pro řadu specifických přestaveb, které požaduje mnoho profesionálních zákazníků.
ALLURE: vylepšený design exteriéru a interiéru
Nový Peugeot Boxer nabízí nový vnější vzhled, který posiluje jeho moderní design a zároveň optimalizuje jeho aerodynamickou účinnost. Vůz získal nový přední nárazník, zpětná zrcátka a masku chladiče, která je v barvě karoserie s automaticky ovládanými klapkami pro regulaci proudění vzduchu. Peugeot Boxer má také nové přední full LED světlomety i zadní světla. Stejně jako ostatní modely značky je i tento vůz opatřen aktuálním logem značky.
Interiér vozu Boxer byl zcela přepracován. Nový design byl použit na volantu, přístrojové desce, palubní desce, látkovém čalounění sedadel a výplních dveří.
EMOTION: nová komfortní a bezpečnostní výbava
Nový Peugeot Boxer se může pochlubit nejširší výbavou ve svém segmentu:
- Elektrická parkovací brzda: rychlejší a snadnější aktivace pomocí ovladače na palubní desce.
- Elektrický posilovač řízení: automaticky přizpůsobuje míru asistence rychlosti vozidla, což přináší větší potěšení z jízdy ve vysokých rychlostech a větší komfort při manévrování v nízkých rychlostech.
- Systém „keyless“, který umožňuje řidiči otevřít, zavřít a nastartovat vozidlo, aniž by musel použít klíč. To je pohodlné zejména pro řidiče dodávek, kteří během dne často zastavují.
- 100% digitální přístrojový panel se sedmipalcovým barevným displejem pro optimální přizpůsobitelné zobrazení informací se zabudovanou 3D mapou navigačního systému.
- Velký centrální desetipalcový dotykový displej. Nový Boxer je vybaven komplexním systémem infotainmentu, který se ovládá prostřednictvím velkého centrálního dotykového displeje a který zahrnuje 3D online navigaci Tom Tom a bezdrátové připojení k Apple Car Play a Android Auto. Pro dokonalý komfort lze k ovládání hlavních funkcí využít hlasového asistenta.
- Bezdrátová nabíječka chytrých telefonů je umístěna uprostřed palubní desky, v dosahu řidiče i spolujezdce, což je praktické pro uživatele, kteří mnohokrát denně nastupují a vystupují z vozu s telefonem v ruce. Kromě toho je nyní Boxer vybaven zásuvkou USB-A a zásuvkou USB-C.
- Nové asistenční systémy řízení: sledování únavy řidiče, snímání dopravních značek, systém udržování vozu v jízdním pruhu, nouzové automatické brzdění s detekcí chodců a cyklistů, inteligentní omezovač rychlosti, adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go
EXCELLENCE: pozoruhodný výkon, točivý moment i dojezd
Plně elektrický Peugeot E-Boxer využívá zcela nové elektrické komponenty, od motoru až po baterii. Elektromotor nyní dosahuje výkonu 200 kW/270 k a výrazně se zvýšil i točivý moment na 400 Nm. Baterie nového modelu E-Boxer má kapacitu 110 kWh, což zajišťuje pozoruhodný dojezd až 430 km[1]. Maximální rychlost je 130 km/h.
Nový Peugeot E-Boxer má k dispozici tři jízdní režimy, které lze zvolit na přístrojové desce a optimalizovat tak výkon a dojezd vozu v závislosti na situaci: Normal pro všestranné využití (výkon omezený na 160 kW), Eco pro optimální dojezd (výkon omezený na 120 kW) nebo Power pro maximální výkon (celkový výkon 200 kW). Ovladači za volantem lze aktivovat 4 úrovně rekuperačního zpomalení.
E-Boxer je vybaven třífázovou palubní nabíječkou o výkonu 11 kW, která nabízí dobíjecí výkon vhodný pro veškerá využití a infrastruktury, přičemž palubní nabíječka je schopna dosáhnout výkonu 150 kW.
Přibližná doba nabíjení:
- pomocí veřejné rychlonabíjecí stanice 150 kW: 55 minut (nabití z 0 na 80 %).
- přes Wall Box 11 kW: plné nabití pomocí palubní nabíječky 11 kW za 11 hodin 45 minut hodin.
Kromě nového vozu E-Boxer nabízí Peugeot širokou škálu vozů Boxer s motorem BlueHDi 2.2 se 3 různými výkony 120 k, 140 k a 180 k, v kombinaci s manuální šestistupňovou převodovkou. Motory 140 k a 180 k lze kombinovat se zcela novou osmistupňovou automatickou převodovkou.
Nabídka splňující všechny potřeby
Nový Peugeot Boxer je nabízen v několika verzích. Verze dodávky se skříňovou karoserií se dvěma různými rozvory (345 cm a 404 cm) je k dispozici ve dvou délkách (L2 a L4) a ve 4 různých tvarech s užitečným objemem od 13 do 17 m3. V nabídce základu pro přestavbu je Boxer s rozvorem 404 cm k dispozici jako šasi kabina L3 nebo L4 a šasi dvoukabina L3 nebo L4.
Z hlediska designu, výbavy a dostupnosti délek, tvarů či možností přestaveb prošly elektrické i konvenční varianty modelu Peugeot Boxer stejnou modernizací.
[1] cyklus WLTP, ve fázi homologace